Тримай п’ять, освіто! День третій
Третій день традиційно розпочався із СЕЕН-практики від Лейли Алієвої та Вікторії Яблонської.
Із вітальними словами до едкемпівців звернувся віцепрезидент Microsoft Corp. з роботи із сектором освіти та державним сектором Ентоні Сальцито, який говорить про те, що нині час нових змін: нам потрібно впровадити змішані підходи до навчання та виховання. Він також наголошує на тому, що у часи активного використання технологій роль учительства не знижується, а навпаки зростає.
Народний депутат, заступник голови комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, співзасновник програми дистанційного навчання «Osvita-online» Сергій Колебошин говорив про розвиток дистанційної освіти на державному та місцевому рівні.
Директор, співзасновник компанії EdPro Андрій Табачин та тренер Diamond mozaLearn ICT Expert Дмитро Галько розповіли про програмне забезпечення Mozabook, про легкий старт дистанційної освіти.
Керівниця початкової школи, заступниця директора з навчально-виховної роботи НВК «Новопечерська школа» Марина Пристінська звернула увагу на основні принципи нейробіології та психології навчання, ознайомила із формами та методами роботи, які запровадили у Новопечерській школі для дітей дошкільного віку, молодшого шкільного віку.
Керівник підрозділу персональних ПК Компанії Леново в Україні Микола Антонюк розповів як правильнео обирати комп’ютерну техніку, як правильно поводитися в інформаційному просторі.
Керівниця Фонду розвитку та підтримки молодого мистецтва України Слава Фролова наголосила на тому, що дуже важливо у сучасному світі розвивати у дітей креативний розвиток дітей під час карантину саме через творчість.
Авторка майндфулнес курсу для вчительства Центру розвитку навичок усвідомленості і емоційного інтелекту «Mindspot» Наталія Нура провела чергову сесію СЕЕН-практик спеціально для вчительства.
Гарною несподіванкою було підключення до сесії лідера гурту «Антитіла» Тараса Тополі.
Дякуємо організаторам за такий насичений та продуктивний день!
З нетерпінням чекаємо день четвертий.