Педагоги, які надають корекційно-розвиткові послуги з розвитку мовлення вчилися стимулювати мовлення у дітей з РАС
Проблемі розвитку комунікаційних навичок дітей з РАС була присвячена логопедична студія «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей з РАС», яка відбулася 30 жовтня на базі КУ «НІРЦ». На захід були запрошені вчителі-логопеди та педагоги, що надають корекційно-розвиткові послуги з розвитку мовлення в закладах освіти територіальних громад Новоселиччини.
З вітальним словом виступила директорка ІРЦ Любов ВЛАСОВА, яка окреслила основні аспекти та завдання, які має опрацювати фахова спільнота та зазначила важливість логопедичної та корекційно-розвиткової роботи з розвитку мовлення в побудові освітньої траєкторії кожної дитини з ООП.
Модератором та організатором роботи логопедичної студії виступила фахівець інклюзивно-ресурсного центру КУ «НІРЦ» Ольга ГАВРИЛЯН, яка в теоретичному модулі зазначила, що важливим завданням сучасної корекційної педагогіки є формування комунікативних умінь в осіб, які не спроможні до оволодіння словесним мовленням.
В практичній частині заходу були розглянуті відео-фрагменти корекційно-розвиткових занять з формування, активізації та розвитку мовлення. Ольга Юріївна поділилася власно напрацьованими формами та методами роботи по формуванню та активізації комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей з аутизмом, а саме, як навчити дитину спілкуватися за допомогою мови. Досягти цього можливо тільки за допомогою гри, тобто з використанням концепції НУШ «навчаємось граючись».
А ще, на запит багатьох фахівців, які проводять КРЗ з розвитку мовлення, модератор заходу ознайомила колег з корекційно-розвитковими програмами з розвитку мовлення для дітей з аутизмом.
Учасники заходу активно обмінювались досвідом з даної проблеми, виконували вправи з нейрогімнастики та вправлялися в розвитку своєї дрібної моторики, виготовляючи осінній плей-лист.
Засідання студії пройшло активно, творчо, цікаво і мало високий коефіцієнт корисної дії для пошуку нових інноваційних форм роботи кожного корекційного педагога та вчителя-логопеда заради того, щоб кожна дитина, кожен учень з ООП зміг успішно пройти свій шлях до повноліття.