A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Новоселицької міської ради

Особливості розвитку та навчання дітей з різними категоріями труднощів в умовах закладу загальної середньої освіти

Дата: 30.04.2025 16:09
Кількість переглядів: 8

Сьогодні, 30 квітня, на базі КУ «НІРЦ» відбувся круглий стіл для педагогічних працівників інклюзивних класів (вчителів та асистентів вчителів) з теми: «Особливості розвитку та навчання дітей з різними категоріями труднощів в умовах закладу загальної середньої освіти». До участі у заході запрошувалися педагоги із закладів освіти 5 територіальних громад, що входять до території обслуговування Новоселицького ІРЦ.


Модератором заходу виступила директор ІРЦ Любов ВЛАСОВА, яка представила також виступ з теми: "Рівні надання підтримки особам з особливими освітніми потребами в закладах освіти".


Практичний модуль представляли фахівці ІРЦ, які спільно з педагогами інклюзивних закладів освіти розкривали присутнім специфіку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами, які мають різні категорії (типи) труднощів. Цей підхід дозволив як глибше розкрити концептуальні підходи до надання підтримки особам з різними типами порушень, так і продемонструвати кращі практики реалізації цієї підтримки в умовах закладу загальної середньої освіти.
 

Учасники круглого столу мали можливість поглибити свої знання з таких тем як:


    "Навчальні труднощі у здобувачів освіти з особливими освітніми потребами: особливості у наданні підтримки" - спікери Наталія АРСЕНІЙ, фахівець ІРЦ та Алла СЛОБОДЯН, асистент вчителя Новоселицького ліцею №3;
    "Порушення слуху у дітей з ООП (функціональні слухові труднощі): особливості розвитку та навчання" - спікери Інна БЕВЗА, фахівець ІРЦ та Валентина САЇНЧУК, вчитель Щербинецької гімназії;
    "Особливості розвитку та навчання дітей з фізичними труднощами в умовах закладу загальної середньої освіти" - спікери Тетяна ТРОЯН, фахівець ІРЦ та Марина ТРИНТА, вчитель-логопед Боянського ліцею №1;
    "Особливості функціонування психічної сфери осіб з інтелектуальними труднощами та специфіка надання їм підтримки" - спікери Міхаєла ЗЕЛЕНА, фахівець ІРЦ та Валерія ПАРПАУЦ, корекційний педагог Стальнівецької гімназії;
    "Соціоадаптаційні труднощі осіб з особливими освітніми потребами: особливості проявів та шляхи підтримки" - спікери Ольга ГАВРИЛЯН, фахівець ІРЦ та Людмила БОРДЕНЮК, практичний психолог Рідківського ліцею.


В ході рефлексії всі присутні ще раз відмітили, що у команді осіб, які працюють з особами з особливими освітніми потребами в закладах освіти немає випадкових чи байдужих людей, і всі вони вкладають у роботу не тільки свої знання і професійні вміння, а й краплинку своєї душі та людяності. А кожне джерело, в тому числі і людської щедрості, має наповнюватися, тому важливо дбати про своє ментальне здоров'я та психологічне благополуччя. Саме тому Любов ВЛАСОВА запропонувала педагогам обрати собі мотиваційні афірмації,  які вони зможуть  використати, щоб покращити свій розумовий та емоційний стан, мотивувати себе та внести бажані зміни у своє життя.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень